網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月14日 星期二

鄭嘉穎陳凱琳結婚:婚後首發文!陳凱琳升呢「鄭太」激吻嘉穎 __,嘉穎,陳凱琳,凱琳,鄭嘉穎,

鄭太~~~~~無綫小花陳凱琳(Grace)同鄭嘉穎前日(8月12日)喺峇里完婚,當日嘉穎已即時喺微博報喜指自己「成家了」!相隔2天,榮升「鄭太」嘅Gr ...


鄭太~~~~~


無綫小花陳凱琳(Grace)同鄭嘉穎前日(8月12日)喺峇里完婚,當日嘉穎已即時喺微博報喜指自己「成家了」!相隔2天,榮升「鄭太」嘅Grace今日終於更新社交網,晒出多張未曝光過嘅婚禮靚相,除咗有兩人開心步出教堂嘅一刻,仲有一張係佢同嘉穎喺晚宴上,於舞台中間跳舞激吻嘅相,相當浪漫!

佢仲開心宣布正式成為「鄭太」喇,佢留言:「Starting a new chapter in my life as Mrs. Cheng(以鄭太的身份開始我人生的新一頁)」佢又不忘多謝婚禮團隊,以及所有到臨祝賀嘅親友,令佢有個咁難忘嘅回憶呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!