掃呢頁CODE去手機

2018年8月12日 星期日

鄭嘉穎陳凱琳結婚:誓詞讀到喊!嘉穎拍拖一年已向陳凱琳求婚 __,嘉穎,陳凱琳,凱琳,鄭嘉穎,

真係感動到喊呀!藝人鄭嘉穎與陳凱琳(Grace)今日於峇里成婚,修成正果!Grace穿上一件非常性感的DeepV婚紗,據知一對新人讀誓詞讀到喊,嫁女的 ...


真係感動到喊呀!


藝人鄭嘉穎與陳凱琳(Grace)今日於峇里成婚,修成正果!Grace穿上一件非常性感的Deep V婚紗,據知一對新人讀誓詞讀到喊,嫁女的陳媽媽與娶新抱的鄭媽媽都亦流淚,十分感動。見證女兒出嫁,陳爸爸強忍男兒淚,表現興奮又開心!其中嘉穎透露媽媽常常問他甚麼時候結婚,他則笑指可能生完BB才會結婚,令媽媽相當失望,所以他即場向媽媽說:「Sorry媽咪,嚇咗你咁耐。」

嘉穎對Grace宣讀誓詞時冧到爆,直言認識她前,未明白之前的想法,因為生命中仍未遇到她!他說:「你帶畀我嘅喜悅、快樂,係從來未試過,你令我想組織家庭,同你拍拖一年左右就向你求婚,但當時時機未成熟而要等到今年,多謝你答應嫁畀我,無論以後條路係點,我哋一齊行落去,我會照顧你一生一世,I Love You So Much!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!