掃呢頁CODE去手機

2018年8月31日 星期五

【撈過界】 謝霆鋒做埋武指 教人打拳 __,霆鋒,謝霆鋒,

最近忙緊為內地選秀節目《中國好聲音》擔任導師嘅謝霆鋒,早前為佢代言咗十八年嘅運動品牌拍攝新一輯廣告,廣告日前正式出街。廣告入面霆鋒又舉重、又做引體上升 ...




最近忙緊為內地選秀節目《中國好聲音》擔任導師嘅謝霆鋒,早前為佢代言咗十八年嘅運動品牌拍攝新一輯廣告,廣告日前正式出街。

廣告入面霆鋒又舉重、又做引體上升、又拖車呔仲打埋拳,為咗呈現出最好效果,每個項目無論鏡頭前後,霆鋒都不停咁做,不過就一啲都唔索氣,原來佢閒時會去跑步,「可以的話我鍾意跑街,因為冇咁侷促、又可以呼吸新鮮空氣。」拍攝打拳時,霆鋒仲客串埋武術指導,教「對手」點打,齊齊度招式。

另外,前日(29日)係謝霆鋒39歲生日,拍攝花絮入面,霆鋒亦提到佢同品牌嘅淵源,「2000年,客戶去看我香港一個演唱會,當時我就給演唱會設計了一個火型結他,是Viva首歌的主題,他就把這個結他形象轉化到一雙鞋子上,結果我們就談上了,那年也是第一年代言。」鞋款亦成為品牌最具代表性嘅一個款式,「從2000年現在,每一年都有一款新的,延續到今天,我覺得這18年是很不容易的。」

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!