掃呢頁CODE去手機

2018年8月21日 星期二

余德丞昏迷:跨過鬼門關!余德丞首開腔:心臟一度停頓 __,余德丞,

好彩大步檻過!28歲無綫藝人余德丞(Dickson)於8月8日晚上踢波期間昏迷入院,情況一度非常危殆,幸經過一番搶救與治療,終於脫離危險期。今日,他透 ...


好彩大步檻過!


28歲無綫藝人余德丞(Dickson)於8月8日晚上踢波期間昏迷入院,情況一度非常危殆,幸經過一番搶救與治療,終於脫離危險期。今日,他透過big big channel首度開腔向大家報平安。聲線與平時無異的他中氣十足,他除了慶幸自己能甦醒外,亦很感激各界對他的支持:「Hello!我係Dickson,咁多位大家好,我覺得我今次真係好好彩,可以大步檻過醒得番,再同你哋講嘢,衷心多謝全香港每一位嘅關心、問候、祝福同集氣,令我能夠醒得番!所以,真係好衷心咁多謝你哋。」

他直言當他甦醒後,才知道自己曾從生死關口中走過,心臟曾一度停頓:「當我醒番之後,先知原來係咁嚴重。因為我昏迷嘅時候,個心都停咗一段幾長嘅時間,能夠起得番身,真係好好彩!呢幾日慢慢康復,精神咗好多,講嘢都清楚咗,咁當然醫生都建議我要留院多一段時間,Check清楚身體係咪真係OK,先至可以出院。最後,我要多謝瑪麗醫院上上下下嘅醫護人員佢哋嘅悉心照顧,同埋喺關鍵時候幫我做心肺復甦嘅足球隊隊友。屋企人每日嚟支持我、整嘢畀我食,仲有TVB上上下下好同事。咁多位傳媒朋友,冇咗你哋邊個都唔得,所以,我希望可以快啲出院,同大家見面,有咩新消息我再通知你哋,記住身體健康最緊要。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!