網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月19日 星期日

為剪臍帶練習 陳智燊勁緊張:醫生話好似剪綵咁簡單 __,陳智燊,

為剪臍帶練習陳智燊勁緊張:醫生話好似剪綵咁簡單離開咗無綫之後嘅陳智燊(Jason)密密出廣活動,搏命搵奶粉錢,今日佢就為「HUNNYBEEEducat ...


  • 為剪臍帶練習 陳智燊勁緊張:醫生話好似剪綵咁簡單


  • 離開咗無綫之後嘅陳智燊(Jason)密密出廣活動,搏命搵奶粉錢,今日佢就為「HUNNY BEE Education Centre小巨峰教育中心」擔任新校嘅剪綵嘉賓。原來Jason入行前都做過補習老師,「我阿姨係做補習老師,啱啱返嚟香港嘅時候,我都有part time幫佢,都做咗成年。我覺得件事好有意義,可以幫到小朋友,之後入行同阿姨講話唔教,都好唔捨得。有時喺街見返以前教過嘅學生,都好開心。」

    老婆宋熙年仲有兩個月就生得,Jason話啲嘢都ready得七七八八,有朋友同佢講而家唔係最辛苦,最關鍵係入學,「佢哋話最難應付係入學,幾時去乜學校、可能又要做義工、可能要搵校長或者係某間學校吧主席去幫幫手,但原來無論你識邊個都好,聽講其實係幫唔到。會感受到佢哋講入學嗰個壓力,但希望到時唔會俾呢樣嘢令到自己或者小朋友唔開心、緊張。而家最主要係照顧sarah(宋熙年),希望佢休息多啲,懷孕期間所有嘢都順順利利。」

    入學問題擺埋就一邊,不過仲有一個迫切問題就嚟殺到埋身,搞到Jason好緊張,就係剪臍帶,「我真係好緊張!醫生已經不停同我講放鬆啲,佢話剪臍帶好簡單,就好似我今日剪綵咁樣,希望到時sarah順順利利,我『剪綵』都順順利利啦。」

    鍾意就快D Share啦!