網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月23日 星期四

【為嫁人要咁盡】特技人朱晨麗貼錢為靚太挽鞋 繑實陪去街市買餸 __,朱晨麗,

之前在《美女廚房》,朱晨麗被封為地獄廚神,但她自言距離出嫁尚有段時間,仲可以準備吓。足本版精彩內容請按網址:http://bit.ly/2MryOeM ...




之前在《美女廚房》,朱晨麗被封為地獄廚神,但她自言距離出嫁尚有段時間,仲可以準備吓。

足本版精彩內容請按網址:http://bit.ly/2MryOeM

原來她即向呢位靚太偷師,繑實去街市買餸,由揀瓜菜學起,夠晒賢淑呀!

朱晨麗對呢位靚太服侍周到,不但陪她買鞋,更親自服侍她試鞋,之後搶住去俾錢。同時幫她挽鞋,將靚太的戰利品放入環保袋孭走。

靚太係邊個?要睇足本版

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!