網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月12日 星期日

陳豪:四星期冇見!陳豪接老婆機即咀嘴 __,陳豪,

好冤氣呀!星級媽咪陳茵媺(Aimee)早前帶住三個寶貝仔女返加拿大娘家,留低老公陳豪(阿Mo)一支公在港搵錢及準備無綫新劇《殺手》。Aimee離開身邊 ...


好冤氣呀!


星級媽咪陳茵媺(Aimee)早前帶住三個寶貝仔女返加拿大娘家,留低老公陳豪(阿Mo)一支公在港搵錢及準備無綫新劇《殺手》。

Aimee離開身邊四個星期,今晚風塵僕僕帶住三個仔女回港,班機延誤大半小時,阿Mo約於八時十分現身機場,在接機區守候約四十分鐘。雖然阿Mo掛住四位寶貝,一臉焦急不時望手機,但面對劇迷集郵都無任歡迎。當見到老婆推住BB車步出入境大堂,阿Mo即箭步上前同老婆咀嘴,再逐一親親子女們,一家五口合照時大仔怕醜走到嗲哋身後,二仔即離開BB車搵哥哥,反而細女就最淡定,阿Mo與太太即時一人抱起一個,場面勁溫馨。

「梗係錫老婆先!」

未見到老婆前阿Mo先接受訪問,自言是「湊仔公」的他說:「呢段時間好無聊,除咗準備新劇,都有同仔女視訊陪佢哋食早餐。(請假接機?)咁啱放假,聽日開工喇!」阿Mo指太太一拖三無助手,盡量避免錯過家庭時間點都要接機。問到一陣見到四位寶貝先錫邊個?阿Mo笑言:「梗係錫老婆先!」問會否趁暑假陪阿仔女?他說:「等佢哋應付埋時差,休息、做吓功課要開學喇。都有計劃家庭旅行,但要睇大仔個時間表,同埋唔可以係長途。阿Mo笑言有機會是聖誕假期,在此之前會先安排同老婆二人世界,問會否趁機造人?阿Mo以招牌笑聲回應:「你曳曳呀!(再熱鬧啲?)我屋企已經好熱鬧!」

而Aimee推住BB車載住三歲的二仔及兩歲細女返港,四歲大仔則乖巧跟實媽咪並自己拉行李,一行四人行李相當輕便。問到此行是否辛苦?Aimee笑言:「有啲攰呀,機上面有少少扭計。(阿Mo話好空虛!)佢掛住我哋,我哋都好掛住佢呀!(玩到唔記得嗲哋?)當地有公公婆婆同啲長輩,又多戶外活動,每日都有新鮮事,不過佢哋都有話Miss Daddy。(好輕便?)因為寄咗行李,得一箱半係行李,其他都係手信,有50包都係畀阿Mo嘅咖啡。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!