掃呢頁CODE去手機

2018年8月9日 星期四

突然冇睇頭 張曦雯平時裝假狗 __,張曦雯,

變得「平平無奇」的張曦雯(右),被張秀文比下去。
突然冇睇頭張曦雯平時裝假狗無綫藝人張曦雯(Kelly)、張秀文及楊洛婷等前晚出席活動,眾女性感登場,秀文與Kelly同以黑色低胸喱士裝示人,但後者明顯 ...


突然冇睇頭 張曦雯平時裝假狗

無綫藝人張曦雯(Kelly)、張秀文及楊洛婷等前晚出席活動,眾女性感登場,秀文與Kelly同以黑色低胸喱士裝示人,但後者明顯縮水,她解釋:「件衫唔可以塞太多嘢,塊布比較細,但有做足安全措施。(平時會加工?)有多啲Support會有唔同效果。」問到平時着泳衣是否都加工?她說:「正常唔會,游水好易跌嘢,有啲嘢浮咗出嚟就唔好。」問秀文又可有加工?她坦言:「今日算係少加工嘅一次,因為露背,只可以用Nude Bra。(要你平胸更難?)要我變成男士身形有難度,做手術都未必得。(會唔會因為身材太好,少人搵你演男性化角色?)係!我都想宣傳吓,我好男仔頭,唔好再搵我演啲情婦、勾引人角色,我唔係唔鍾意,而係我做得唔似,可能我係大婆命,做唔到小三。」

至於楊洛婷以低胸高衩晚裝上陣,坦言老公都讚好:「佢話最緊要靚!我都好大方,佢露三點我都冇所謂。」

楊洛婷性感現身,獲老公支持。
  • 楊洛婷性感現身,獲老公支持。





鍾意就快D Share啦!