掃呢頁CODE去手機

2018年8月31日 星期五

朱晨麗:網民插無綫劇火燒人造假 朱晨麗還擊掀罵戰 __,朱晨麗,無綫,

網民質疑《特技人》火燒人場面用CG處理,朱晨麗佛都有火還拖!無綫劇集《特技人》開播以來好評不斷,當中除了朱晨麗晒線性感演出受熱議外,劇集大談幕後特技人 ...


網民質疑《特技人》火燒人場面用CG處理,朱晨麗佛都有火還拖!


無綫劇集《特技人》開播以來好評不斷,當中除了朱晨麗晒線性感演出受熱議外,劇集大談幕後特技人的辛酸,被網民大讚題材特別。昨晚播出劇中飾演特技人的方紹聰拍攝一場「火燒人」的特技場口時,門鎖突然失靈加上導演遲遲不喊停,而令他燒足數十秒慘變火球,雖然其拍檔羅浩銘及林師傑見狀即上前營救,不過火種救熄後他亦體力不支倒地。片段播出後即成為網民熱話,有人指「火燒人」橋段造假,只以後期的電腦CG效果畫上假火,並指非以方紹聰親身上陣拍攝,插爆劇集「掛羊頭賣狗肉」。

網民留言令朱晨麗登時引爆,劇中同樣飾演特技人的她立即於網上回應,並掀起一場罵戰,她上載了一段「火燒人」的現場拍攝花絮片段,片中見方紹聰親身上陣,他穿着噴有防火膠的戲服,全身着火後衝出門外,即獲工作人員以滅火筒救火,力證絕非使用CG效果。

還拖網民是非不分

她更反擊指網友是非不分,她提到:「連CG同真火都分唔清嘅朋友,憑乜嘢係度扮專業話我地都係假嘅?每個演員都係用心去演出,請唔好用一句說話就抹滅咗所有付出!特技人,都係玩命的。」

罵戰爆發後,一眾同劇演員亦齊齊開腔力撐,傅嘉莉接受東網訪問時,表示支持朱晨麗為演員發聲抱不平,她說:「我都好明白點解佢咁大反應,因為佢喺入面都有好多特技場口,會明白當中嘅辛苦,所以特別投入同肉緊。我都好支持佢為大家發聲,不過自己冇睇網民留言唔方便評論,但就希望香港人可以少啲抨擊。」至於關楚耀出席活動時,則大讚方紹聰相當專業:「當日我都喺現場,真係好佩服佢,因為公司有安排特技人,但佢都堅持自己嚟非常專業。雖然佢平時好似成日玩玩吓,但做嘢嗰陣好認真,所以啲網民唔知真係唔好亂咁講。」

監製:真火拍攝

而《特》的監製王偉仁亦作出回應,指該場口以真火拍攝,絕對不存在CG效果,並強調本已準備了替身,惟方紹聰希望親身演繹,故經過與特技組溝通,確保完全沒有危險下才批准。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!