掃呢頁CODE去手機

2018年8月21日 星期二

【《延禧》邊個宮女咁把炮?】做過荷里活女一 楊冪都要幫佢抬轎 __,《延禧》,楊冪,

《延禧攻略》中,一眾妃嬪嘅貼身侍女都相貌出眾,好似皇后身邊嘅爾晴、明玉、瓔珞,仲有嫻妃嘅珍兒等等。勉強要搵個相對失色嘅,《壹》仔會揀高貴妃身邊嗰位芝蘭 ...




《延禧攻略》中,一眾妃嬪嘅貼身侍女都相貌出眾,好似皇后身邊嘅爾晴、明玉、瓔珞,仲有嫻妃嘅珍兒等等。勉強要搵個相對失色嘅,《壹》仔會揀高貴妃身邊嗰位芝蘭。

不過只係《延禧》角色造型唔夠省鏡咋,飾演芝蘭嘅施予斐真人絕對係靚女一名,而且來頭冠絕咁多位女演員,因為佢做過荷里活過億美元大片嘅女主角,當時楊冪喺戲中都只係配角幫佢抬轎咋。

現年32歲擁有8分1烏克蘭血統嘅施予斐,2004年18歲一出道已經同周杰倫合作拍廣告,3年後已經主演法國電影《奶昔》並踏足康城影展紅地毯。

2008年最巴閉,同《007量子危機》女主角Olga Kurylenko(歐嘉•柯瑞蘭寇)合演荷里活鉅製《人魚帝國》。楊冪都有參演,但只係配角,反而施予斐就擔正女一,可以話係眾星拱照。

拍攝《人魚帝國》時施予斐只係22歲出道短短4年,前途點睇都一片光明,難怪曾經一朝得志語無倫次:「機遇很重要,但更重要的是實力。我的美在好萊塢是眾人稱讚的,我的實力也是有目共睹的。我在好萊塢的星途絕對比鞏俐、章子怡更加順暢,因為我的起點比她們都要高。」

點知天意真係會弄人,施予斐口氣咁大可惜無以為繼,《人魚帝國》最後被批評為「最貴最難看的電影」,直到而家仲未有片商願意發行,施予斐嘅荷里活夢亦

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app


鍾意就快D Share啦!