網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月30日 星期四

楊玉梅:公開凍齡秘訣!楊玉梅未湊過仔要搵人教路 __,楊玉梅,

楊玉梅話凍齡秘訣係不煙、不酒、不賭、不吃辣。藝人楊玉梅(Strawberry)今日出席美容院剪綵活動,講到有不少網民大讚53歲的Strawberry保 ...


楊玉梅話凍齡秘訣係不煙、不酒、不賭、不吃辣。


藝人楊玉梅(Strawberry)今日出席美容院剪綵活動,講到有不少網民大讚53歲的Strawberry保養得宜,於復出劇《特技人》中亮麗演出,她開心表示多謝網民讚賞,又坦言都擔心成20年冇於TVB做戲,驚大家唔鍾意:「好彩反應好好,劇中有個30幾歲嘅仔,自己未結婚、未生過、未試過湊咁大(個仔),都有問Auntie點同啲仔仔相處,做定資料搜集。」

正修讀營養學

講到保養心得,Strawberry指私下不煙、不酒、不賭、不吃辣,自己亦有瑜伽牌,不過最近因為太忙而沒時間練習,又透露正修讀營養學:「未畢業,要讀好耐,依家屋企都係食有機食品,會食清淡啲,但出街就另計。」她指北上拍戲都會自備「私伙」煮食用具於現場「開壇」,笑話行李經常超重被罰錢。

生意上晒軌道

問到劇接劇如何分配時間打理飲食集團生意?身為老闆的她直言餐廳已上了軌道:「都十幾年,所以唔使點理,依家傾緊一啲嘢,遲啲先再公布。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!