掃呢頁CODE去手機

2018年8月25日 星期六

孫慧雪:【叫老公收皮?】孫慧雪同網民爆罵戰 __,孫慧雪,

好有火喎!藝人孫慧雪(雪雪)上年7月誕下囝囝Riley,自此一邊工作一邊照顧囝囝,不過日前佢突然有感而發,喺社交網控訴男人嘅不是:「有時候覺得,做女人 ...


好有火喎!


藝人孫慧雪(雪雪)上年7月誕下囝囝Riley,自此一邊工作一邊照顧囝囝,不過日前佢突然有感而發,喺社交網控訴男人嘅不是:「有時候覺得,做女人真係好難,太蠢又唔得,太叻又唔得;太懶又唔得,太上進又唔得;太肥又唔得,太瘦又唔得;太林(腍)又唔得,太惡又唔得;太醜又唔得,太靚又唔得!但相反,女人就要識得包容!男人,收皮 #深夜有感」點知佢呢番說話引嚟網民正反兩面嘅評價,有人認同佢講嘅嘢,亦有人覺得佢咁講對男人唔公平,結果引起罵戰!

而女星林芊妤(Coffee)都有留言話贊同雪雪嘅講法,但有網民就毫不客氣話佢咁做又想博Like!有網民更留言反駁雪雪:「做男人仲難,唔可以窮,唔可以矮,唔可以醜,唔可以爛口,唔可以冇學識…但相反,同女仔約會仲要男俾(畀)錢,但女仔仲成日講男女平等。」而雪雪亦好有耐性回覆網民,仲好無奈咁話:「做working mom真係好攰,返屋企可能仲要俾(畀)人怨做得唔夠!吃力不討好!」

未知係咪網民反應太熱烈,雪雪今日又再上載露膊照,似意有所指咁留言話:「最近好像有點混亂,經常做錯決定~要和自己的內心多一點溝通!」經過連日嚟嘅「網上討論」,大家都猜測雪雪係咪同老公鬧咗交呢?

東網聯絡上孫慧雪,問到佢係咪同老公鬧咗交,佢表示不作回應,只係話想件事快啲過去。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!