掃呢頁CODE去手機

2018年8月21日 星期二

【究竟男方衰啲乜?】回憶第一次約會食飯 應采兒評陳小春:很小氣 __,小春,應采兒,陳小春,

陳小春、應采兒第一次約會食飯,男方揀茶餐廳食牛腩仲要搭枱,應采兒會點做呢?A.唔覺有問題;B.建議轉環境;C.快啲食完離開;D.放飛機唔出現。應采兒公 ...




陳小春、應采兒第一次約會食飯,男方揀茶餐廳食牛腩仲要搭枱,應采兒會點做呢?A.唔覺有問題;B.建議轉環境;C.快啲食完離開;D.放飛機唔出現。應采兒公佈正確答案係C:「我們就吃了大概十五分鐘牛腩就走了。」

喺節目《妻子的旅行日記》中,陳小春、應采兒要重返第一次約會嘅餐廳尋找回憶,而男方都知呢個回憶對應采兒嚟講一啲都唔浪漫:「第一次約會就去一些,對她來說不是那麼高級、浪漫的地方,不知道她還記不記得。」

對女士嚟講,第一次約會好重要,應采兒何止記得,仲記得好清楚、仔細:「第一次約會的時候,他就帶我去吃牛腩,但我們要拼桌。約會其實不能拼桌,因為你根本不能聊天,而且拼完桌之後我就覺得他這個人很小氣。」

應采兒除咗覺得陳小春小氣,仲覺得佢份人好不可理喻:「他很不喜歡別人瞄他,但他又要和別人拼桌,例如別人說:『春哥可以跟你合照嗎?』他答:『我在吃飯。』然後我事隔很久以後問他:『你到底想別人喜歡你還是討厭你?』他說:『我無所謂呀,喜歡我就喜歡我呀。』我不解:『如果想別人喜歡你,不是這種態度吧?』他就說:『那就不要喜歡我。』我問:『那你演唱會誰看?』他竟說:『不要看。』」

要是其他女士有以上經歷,呢段關係一早無下文,但應采兒選擇慢慢了解陳小春份人,就如了解佢第一次約會揀茶餐廳,唔係因為佢真小氣,而只係「他不知道有什麼好吃的,他的人生裡只有茶餐廳、火鍋店,沒其他了。」

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!