網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月3日 星期五

楊卓娜:【姊妹檔搵銀】楊卓娜傳授楊怡生女秘技? __,楊卓娜,楊怡,

生B呢家嘢都幾講緣分!藝人楊怡與胞姐楊卓娜以姊妹檔上陣出席奶粉活動,問到楊怡是否有好消息要宣布?她笑言希望很快會有,但老公羅仲謙忙於工作,沒有時間造人 ...


生B呢家嘢都幾講緣分!


藝人楊怡與胞姐楊卓娜以姊妹檔上陣出席奶粉活動,問到楊怡是否有好消息要宣布?她笑言希望很快會有,但老公羅仲謙忙於工作,沒有時間造人:「佢之前唔喺香港,去咗拍電影三個月,啱啱先至返嚟。休息一陣,佢又要離港開工,我都有嘢做,大家時間未必夾到,不過呢啲冇得催,冇得急。(係咪已經ready做媽咪?)心理上係,但順其自然。(大家夾時間休息?)希望嚟緊有時間,我哋要夾吓時間表。」

楊怡皮膚敏感

問到楊卓娜會否教對方生仔心得,已有一女的她笑言:「我識生女,唔識生仔喎!」見楊怡面部長滿暗粒,她解釋是皮膚敏感:「已經好番好多,之前敏感到成面紅晒,唔可以周圍去,去探(老公)班都唔得,皮膚敏感好長手尾。」

楊卓娜想拍古裝《BB》

另外,談到楊卓娜有份演出的劇集《BB來了》今晚大結局,她表示:「希望收視過30點,已經好開心,35點就更加好。如果過50點就全香港巿民一齊食飯,大家自己畀錢食飯,哈哈!(劇集係happy ending?)唔知呀!(你喺劇中最後會同徐榮一齊?)冇必然。」至於問到會否想開拍續集?她坦言想原班底拍攝另一個題材,並提議可能是古裝版《BB來了》。問到屆時她要由陪月變奶媽?她笑謂:「做奶媽囉,可以整大個胸(去演),或者做『媽姐』。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!