掃呢頁CODE去手機

2018年8月28日 星期二

陳曉華去年拍拖曾爆粗 狄以達冇睇舊愛奪冠 __,陳曉華,

17號陳曉華前晚在港姐決賽中狀態大勇,大熱奪冠。
17號陳曉華前晚在港姐決賽中狀態大勇,大熱奪冠。陳曉華(Hera)前晚在將軍澳電視廣播城舉行的《2018香港小姐競選決賽》大熱勝出成為冠軍,今年23歲 ...


陳曉華(Hera)前晚在將軍澳電視廣播城舉行的《2018香港小姐競選決賽》大熱勝出成為冠軍,今年23歲的她是歌手狄以達的前度女友,中文大學護理學士畢業,而亞軍兼最上鏡小姐由20號鄧卓殷贏得,季軍是7號丁子田,友誼小姐為8號陳靜堯。



陳曉華(右)在問答環節中對答得體。 陳曉華(右)在問答環節中對答得體。
四位港姐昨日領獎,冠軍陳曉華指前晚獲獎後回家吃即食麵慶祝。

四位港姐昨日領獎,冠軍陳曉華指前晚獲獎後回家吃即食麵慶祝。

開騷冇睇直播

Hera今年4月才跟狄以達分手,到7月她參加港姐面試,賽前已被視為奪冠大熱門,前晚憑着大方表現順利封后。在問答環節中她被問到汪明荃、鄭裕玲(嘟姐)及薛家燕參選港姐的話,冠軍誰屬時回答得體,為她加了不少分。

對於前女友榮膺港姐冠軍,狄以達前晚被問到有否收看電視時,他以短訊回覆:「Sorry,啱啱完中環show,𠵱家先睇到,返TVB撞到先親口恭喜佢」

Hera跟狄以達去年8月被本報讀者透過「爆相爆片」踢爆戀情,當日兩人到牛頭角嘆平民壽司撐枱腳,兩人表現親密非常好傾,外表斯斯文文的Hera,被坐在附近的讀者聽到她爆粗:「兩個人言談間都有身體接觸,講到興起嘅時候,個女仔仲爆粗講『X樣』㖭!不過狄以達一啲都唔介意,傾得好開心。」



陳曉華去年和狄以達拍拖撐枱腳時曾爆粗,但男方處處維護。資料圖片

陳曉華去年和狄以達拍拖撐枱腳時曾爆粗,但男方處處維護。資料圖片
狄易達前晚沒有看港姐,但指碰面時會親口恭喜陳曉華。資料圖片

狄易達前晚沒有看港姐,但指碰面時會親口恭喜陳曉華。資料圖片

今後小心言行

其後向狄易達求證二人是否拍拖時,他想了一會說:「哈哈哈,好難答呀!都係嘅,唔知點講,唔係太想公開。」對於讀者指女友爆粗,他挺身而出護花:「吓,爆粗!佢有咩?應該唔係,我唔記得佢有。」陳曉華昨日領獎時亦否認當日講粗口,她表示不會無緣無故講粗口。至於被指爛口港姐,陳曉華認為或許網民看報道先入為主,自己會看開,做好自己及當上港姐會小心言行。

採訪:皓騫




鍾意就快D Share啦!