網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月27日 星期一

陳凱琳田蕊妮「黑白配」鬥胸 __,凱琳,田蕊妮,陳凱琳,

田蕊妮
陳凱琳田蕊妮「黑白配」鬥胸田蕊妮、陳凱琳、蔡思貝、黃心穎及李佳芯分別擔任最上鏡小姐評判及星級評判團,阿田穿白色DeepV透視裙:「我出咗名唔上鏡,所以 ...


陳凱琳田蕊妮「黑白配」鬥胸

田蕊妮、陳凱琳、蔡思貝、黃心穎及李佳芯分別擔任最上鏡小姐評判及星級評判團,阿田穿白色Deep V透視裙:「我出咗名唔上鏡,所以對呢方面特別挑剔,不過自己唔係靠上鏡,係靠戲好補救。」而陳凱琳以黑色Deep V晚裝登場,性感美欠奉,問到是否當了人妻變密實?她說:「着衫要睇場合。(老公鄭嘉穎對你衣着有指令?)佢好尊重我揀衫,只係對結婚條裙有啲意見。」心穎與李佳芯露背裙現身,李佳芯以白紗外遮笑言不夠性感故玩若隱若現。心穎說:「今晚係當年自己選港姐嘅日子,係六周年,意義重大。」而思貝穿上低胸裙。

另外,鄭裕玲擔任司儀,談到曾志偉傳被封殺:「唔清楚!」而擔任首席星級評判的阿叻陳百祥,透露剛與志偉為譚詠麟慶生兼慶祝自己入行35周年:「同埋慶祝曾生(志偉)事業大成。(佢被封殺事業有阻滯?)佢喺橫店有間酒店就快開幕,加埋周邊土地,我估計佢有三、四十億,係橫店富豪,點會封殺一個幾十億嘅老闆。」又笑指志偉鍾意競爭,轉行地產界發展。

李佳芯與黃心穎(右)都係騷背,邊個索啲呢?
  • 李佳芯與黃心穎(右)都係騷背,邊個索啲呢?





鍾意就快D Share啦!