網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月3日 星期五

鄭融:鄭融慘遭鹹豬手揸籮 周柏豪護花擒狼 __,柏豪,鄭融,周柏豪,

鄭融事發經過!歌手鄭融遇上鹹豬手,兩度被非禮!曾被公然胸襲的她於日前,與其所屬的公司種星堂同事及藝人周柏豪、連詩雅、鍾浠文及黎紀君等在中環一間餐廳晚膳 ...


鄭融事發經過!


歌手鄭融遇上鹹豬手,兩度被非禮!曾被公然胸襲的她於日前,與其所屬的公司種星堂同事及藝人周柏豪、連詩雅、鍾浠文及黎紀君等在中環一間餐廳晚膳,席間眾人大歎美食及紅酒,同時舉行小型生日派對,買來蛋糕慶祝連詩雅剛踏入30歲生日,並即場玩自拍,氣氛高漲。惟期間鄭融的鄰枱、同樣跟娛樂圈有緊密關係的食客當中,有一名男子曾經行過她身後,並有身體接觸,揩到其臀部,當時鄭融不以為意,以為對方只是路過時不小心碰撞,未有揚聲追究。

沒追究報警

怎料相隔不到一小時,該男子又再路經鄭融身後,疑有人食髓知味並「行動升級」,施以「祿山之爪」揸了她的臀部一下,嚇到她即時大叫,並驚動現場所有人。身為鄭融師兄的周柏豪聞聲即挺身護花,大聲喝止該男子並當場質問,對方立刻知衰,即場連番道歉,最後鄭融接受道歉,未有再作追究報警處理!

不認識涉事男

昨日種星堂娛樂公司老闆鄒世龍接受本報查詢,他親口承認當晚鄭融被非禮:「當日係公司同事聚會,我哋唔識對方(該涉事男子),佢個樣似ABC,佢行過鄭融身邊時揩到佢,鄭融大叫咗一聲,周柏豪即刻英雄救美並質問嗰個男仔發生乜事,個男仔最後都有道歉。(聽聞嗰位男士唔係第一次行過鄭融身後?)我估佢唔係有心。(有冇報警?)對方即時耍冧認衰,所以冇報警,同埋見佢係飲醉。不過我最開心嘅係,周柏豪咁錫啲師妹,暖男上身。(該男子曾揸鄭融臀部?)唔係,只係揩到佢後面下半身。」至於「主角」鄭融和周柏豪,截稿前未有回覆。

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!