網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月2日 星期四

陳昭昭:【人妻大解放】陳昭昭火辣三點式騷身材 __,陳昭昭,

對自己好有信心喎!藝人陳昭昭近年不時香港、柬埔寨兩邊走,早前,她便飛到柬埔寨出席朋友酒店的奠基儀式,難得放假,她還趁空檔於酒店泳池影靚相,佢仲嚟個大解 ...


對自己好有信心喎!


藝人陳昭昭近年不時香港、柬埔寨兩邊走,早前,她便飛到柬埔寨出席朋友酒店的奠基儀式,難得放假,她還趁空檔於酒店泳池影靚相,佢仲嚟個大解放影咗唔少性感三點式泳衣照,穿上火紅泳衣的她,身材Keep得都相當唔錯!

於去年底與圈外男友李志豪拉埋天窗,一直都想造人可惜無時間,昭昭也承認有些壓力:「老公嘅父母都有催我哋快啲生B,我老公又恨女,仲要係屋企嘅長子嫡孫,但因為今年太忙,真係冇乜時間,一切都係等上天安排」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!