網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月27日 星期一

【請十日大假排隊】劉德華演唱會斬案後 港男趁清場排第二 __,劉德華,清場,

【請十日大假排隊】劉德華演唱會斬案後港男趁清場排第二天王劉德華年底開紅館騷,下月四號才開售,有人已開始在售票處外排隊。昨日凌晨,柴灣青年廣場售票處外, ...


  • 【請十日大假排隊】劉德華演唱會斬案後 港男趁清場排第二


  • 天王劉德華年底開紅館騷,下月四號才開售,有人已開始在售票處外排隊。昨日凌晨,柴灣青年廣場售票處外,一名內地男子被人用刀襲擊,送院治療。事件發生後,有人無懼被襲危機,更趁機排個靚位。

    記者今天到訪柴灣青年廣場售票處外,排第二位的市民身穿背心短褲,地上墊有報紙,以垃圾膠袋遮掩個人物品。斬人新聞沒有嚇怕他,反而為他製造機會,「我尋日下午一點幾睇新聞,話啲人都走哂,咁最大機會係呢度,就嚟呢度排。」擔心會再有襲擊事件嗎?他信心十足:「應該唔會有第二次,因為警察、保安都巡得好密。尋日有反黑組嘅人嚟登記所有人嘅名。」

    他說自己請了十日大假排隊,又自備麵包及水,準備長期作戰,「間中屋企人會嚟幫我睇住,我可以買個飯盒食。」他指希望買到最前排的票,但不肯就偶像劉德華多說幾句,「(鍾意咗劉德華幾多年?)秘密。(最鍾意劉德華啲咩?)唔想講。」

    現場有兩個帳篷,分別佔據第一位及第三位,排第四位的是一名南亞裔人士,他指不知道自己在排甚麼,亦不知道劉德華是誰,只是因為朋友要回家洗澡所以才叫他來幫忙排隊。

    撰文:鄭靖而

    攝影:李育明

    立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

    按此連結:http://bit.ly/next28app

    鍾意就快D Share啦!