掃呢頁CODE去手機

2018年8月19日 星期日

麥皓兒:【零食黑洞】麥皓兒肥到似有咗! __,麥皓兒,

零食…黑洞…?!藝人麥皓兒(Joey)出席髮型屋開幕,同場的前港姐代蓮曦丹美與莊思明均性感上陣。見Joey身形發福不少,她坦言不少人都說她肥了,她笑言 ...


零食…黑洞…?!


藝人麥皓兒(Joey)出席髮型屋開幕,同場的前港姐代蓮曦丹美與莊思明均性感上陣。

見Joey身形發福不少,她坦言不少人都說她肥了,她笑言:「我唔係有BB,其實之前拍《BB來了》,我都有問導演我需唔需要減肥,佢話我喺劇中飾演新手媽咪,啱啱生完未收身,個身形咁都好合理。」她解釋發胖原因是之前修讀學士學位,經常坐在電腦前寫論文,少郁動:「我要食甜嘢先有靈感寫論文,所以食多咗,加上我少咗拍劇同少做運動,作息定時,所以好吸收,心廣體胖。(肥咗幾多?)畀大家估吓,大家都話我係幸福肥,至於會唔會減肥就睇下部劇需要,我可增可減。」她笑言一肥就全身肥,惟獨荷包沒有肥:「因為我用好多錢去買零食,其實我都幾大食,我有個花名叫黑洞,我好擦得,食量超過男士,一星期食四晚放題,一次過可以食兩盒燒味飯,壽司都食到30件以上。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!