掃呢頁CODE去手機

2018年8月8日 星期三

湯洛雯:同邊個講?湯洛雯凌晨有感而發晒愛情金句 __,湯洛雯,

究竟係講緊邊個呢?女神湯洛雯(靚湯)早前就同舊愛羅天宇不約而同上載夜景照,唔少網民都覺得「有啲嘢」!而今日凌晨4、5點佢就好感觸喺igstory寫咗幾 ...


究竟係講緊邊個呢?


女神湯洛雯(靚湯)早前就同舊愛羅天宇不約而同上載夜景照,唔少網民都覺得「有啲嘢」!而今日凌晨4、5點佢就好感觸喺ig story寫咗幾句嘢,究竟係講緊邊個呢?

佢寫上:「如果你認為當初我不願意跟你一起過苦日子,那你怎麼就認為我現在願意跟你過你認為的好日子?後來的我們什(甚)麼都有了,卻沒有了我們?」呢句說話係愛情電影《後來的我們》嘅金句,套戲係講「錯過了的愛情」,睇嚟靚湯有啲感受喎!

而佢尋晚另外上載一段片,就係佢隻愛貓同狗都咬佢,搞到佢嬲豬咁話:「個個都咬我!」真係慘慘豬喇!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!