掃呢頁CODE去手機

2018年8月2日 星期四

蕭正楠:定欣讚蕭正楠煮花膠探班正 阿廉踢爆有錢收 __,定欣,蕭正楠,正楠,胡定欣,

節目最好睇其實係佢哋互窒!由蕭正楠與曹永廉主持的無綫節目《兄弟大茶飯》播出兩集好評如潮,二人抵死互窒笑死觀眾,今集蕭正楠帶埋余思霆飛到橫店探《包青天再 ...


節目最好睇其實係佢哋互窒!


由蕭正楠與曹永廉主持的無綫節目《兄弟大茶飯》播出兩集好評如潮,二人抵死互窒笑死觀眾,今集蕭正楠帶埋余思霆飛到橫店探《包青天再起風雲》班,曹永廉亦是劇集演員之一!

由於橫店煮食困難,蕭正楠就準備做電飯煲菜式,曹永廉當然不能置身事外,收工後到街市買餸,又要着住戲服煮飯,仲要隨時被劇組嗌埋位!今次阿廉要拍劇冇太多時間窒蕭正楠,變相由蕭正楠單方面窒阿廉,到拍攝時阿蕭就同余思霆講:「講嘢唔好太大聲,因為會影響阿廉,一陣NG就賴你!」

到正式放飯時間,二人就窒胡定欣:「睇得出妳好需要骨膠原」,所以煲花膠雞湯給她飲,又知道姚子羚食素,特意準備沙律、素菜煲,相當貼心。

胡定欣又指蕭正楠飛到橫店探班相當有心,不過阿廉就踢爆對方:「有Show錢㗎!」,阿蕭亦不輸蝕反問阿廉:「你係為Show錢㗎咩?唔係為理想㗎咩!」窒到阿廉冇聲出!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!