網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月17日 星期五

鄭嘉穎陳凱琳結婚:十指緊扣晒婚戒!鄭嘉穎陳凱琳講明生豬仔 __,嘉穎,陳凱琳,凱琳,鄭嘉穎,

Sweet!新婚燕爾的鄭嘉穎和陳凱琳(Grace)從峇里返港,兩口子一黑一白襯到絕,二人戴婚戒大晒恩愛,一步出機場時即十指緊扣,記者任影唔嬲!席間記者 ...


Sweet!


新婚燕爾的鄭嘉穎和陳凱琳(Grace)從峇里返港,兩口子一黑一白襯到絕,二人戴婚戒大晒恩愛,一步出機場時即十指緊扣,記者任影唔嬲!席間記者稱呼他們「鄭生鄭太」,二人顯得相當受落,但Grace笑言未習慣這稱呼!

接受訪問時,他們表示留多幾天都是順道慶祝嘉穎生日,問Grace有甚麼驚喜給老公?嘉穎搶答:「唔使驚喜!已經有最好禮物畀我!」是否雙喜臨門?嘉穎說:「有好消息先講啦,都未有消息!(呢幾日好努力?)慢慢仲流流長!(生豬仔?)豬年有排,聽講豬仔有福氣!」問到Grace,奶奶有冇畀壓力要快手追B?她表示:「冇喎,佢今次參加婚禮好開心,都明白好多嘢都要一步步嚟,順其自然會好啲。」

怨兄弟唔幫手接新娘

講到婚禮兩位都感動爆喊,問到邊位眼淺啲?嘉穎表示都差唔多,大家遇到感動事都會喊。而接新娘期間嘉穎唱出《一千個願意》,嘉穎表示:「呢隻係我平時練開嘅其中一隻歌,佢聽過話好鍾意,想我唱畀佢聽,唱完就成功娶到老婆,(接新娘多唔多難關?)啲姊妹伴娘好幫得手,不過我啲兄弟就冇幫手,佢哋淨係掛住拍片冇乜出聲,都係我自己搞掂晒,好多謝佢哋,(會喺香港補擺喜酒?)都唔會㗎我哋心目中想要一個簡單婚禮,亦都得到雙方屋企人同意,好圓滿好係我哋想要嘅嘢。」被問到會否再Honeymoon?嘉穎笑言會但地點就要保密。

而《少婦聯盟》成員之一嘅龔嘉欣因為唔舒服,最終未能到峇里參加佢哋嘅婚禮,Grace:「有問候過佢,知道佢身體好番啲依家都開緊工,佢嚟唔到有唔開心,希望之後再食番餐飯。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!