掃呢頁CODE去手機

2018年8月14日 星期二

【永遠懷念】一生最愛風雨下送別 盧凱彤化輕煙歸天國 __,盧凱彤,

32歲嘅盧凱彤(Ellen)日前喺跑馬地寓所墮樓身亡,琴日於香港殯儀館設靈及公祭,今早9時至11時大殮。Ellen嘅親朋好友,何韻詩、遺孀余靜萍(小余 ...




32歲嘅盧凱彤(Ellen)日前喺跑馬地寓所墮樓身亡,琴日於香港殯儀館設靈及公祭,今早9時至11時大殮。Ellen嘅親朋好友,何韻詩、遺孀余靜萍(小余)、楊千嬅、容祖兒、吳雨霏及謝安琪等人,8時開始已陸續到達靈堂。雖然白頭人送黑頭人,但Ellen父母仍有現身,由Ellen哥哥陪同下,陪愛女走最後一段路。

大殮儀式完成後,由Ellen生前恩師黃耀明、摯友何韻詩、吳凱璍、吳瑋琦、蔡德才、黃偉勲、麥啟聰、陳兆基扶靈。受到貝碧嘉影響下,今早一直天色灰灰兼有風雨,不過大殮後,雨停了,喺陽光襯托下,滿佈白色蘭花的靈車駛離殯儀館,Ellen嘅遺孀小余坐在靈車內,捧住遺照到歌連臣角火葬場,摯友林二汶、岑寧兒坐喺小余左右,陪住Ellen走最後一程。靈車到達歌連臣角火葬場,先到場嘅何韻詩喺門外等棺木到達,白色棺木上有結他裝飾。捧住Ellen遺照嘅小余落車時神情哀傷,佢嘅父母及親友直入3號禮堂,準備告別式。

最後,由Ellen遺孀小余按扭,Ellen化為一縷青煙歸天國,得以安息,離開火葬場時,捧著Ellen遺照嘅小余,喺黃耀明、林二汶及何韻詩嘅陪同下,向傳媒躹躬,然後離開。而我們... 永遠都會懷念Ellen。我會奏著哀歌替你點亮燭光,你縱使一去不再復返,不見不散不見不散不見不散。

攝錄:陳亦龍、吳斯金、蕭敬漁



鍾意就快D Share啦!