掃呢頁CODE去手機

2018年8月20日 星期一

李婉華:阿女有樣學樣!李婉華水着放題晒魔鬼Body __,李婉華,

兩母女都一樣咁Fit!前無綫藝人李婉華婚後隨夫移居加拿大相夫教子,除了在當地擔任主持工作外,不時會與大女和孖仔四圍玩,並將靚相放上社交網站開心shar ...


兩母女都一樣咁Fit!


前無綫藝人李婉華婚後隨夫移居加拿大相夫教子,除了在當地擔任主持工作外,不時會與大女和孖仔四圍玩,並將靚相放上社交網站開心share。雖然年屆50歲,但李婉華無論樣貌還是身材依然保養得宜,之前她曾在Facebook上載其火辣三點式泳照,大獲好評,今日再次出擊上載了在墨西哥旅遊的泳衣照,大騷豐滿上圍與fit爆身形,令人羨慕。

相中戴上黑超的李婉華換了三套泳衣,其中一套還是兩年前的火紅泳衣,她交叉腳兼叉腰,熱力四射,在另一張相中,穿上桃紅色三點式的囡囡與李婉華一前一後,兩人擺出同一甫士,女兒完全遺傳了媽咪的好身材,真係似兩姐妹多過母女!

擔心個仔畀仔撩

她接受東網訪問時表示,昨晚已由墨西哥返回溫哥華,主要陪小朋友放暑假,享受陽光與海灘,她笑言:「我哋去咗七、八日,日日都非常好天、好曬,我曬到好黑,好似舊炭咁。每年都會搵個地方去玩,好開心,小朋友好鍾意游水。」提到其身材弗爆,她坦言平時有keep fit:「所以先影相留念,因為我都冇乜青春,係冇青春,都留倩影畀自己開心吓,我豁出去,都影唔到幾多年,所以就影呀影﹗(點keep fit﹖)跑步係我最重要嘅運動,跑咗步之後覺得成個人脫胎換骨,同以前唔同,運動好重要,可以令你年輕,令年心態都年輕,好多痛症都冇晒,我都跑咗好耐。(阿女有冇羨慕你咁好身材﹖)當然冇,佢覺得自己都好唔錯,喺墨西哥竟然有墨西哥男仔搵佢影相,去到邊都有人搵佢影相同撩佢傾計,我做阿媽都有啲擔心。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!