掃呢頁CODE去手機

2018年8月31日 星期五

【好得意呀!】胡杏兒囝囝Brendan 米芝蓮手仔晒鑽戒 __,杏兒,胡杏兒,

 (IG圖片)
胡杏兒舊年10月誕下囝囝李奕霆(Brendan),Brendan因為靚仔又趣緻,深得一眾「胡說八道會」嘅契媽sss歡心,班契媽sss仲不時相約去探Br ...


胡杏兒舊年10月誕下囝囝李奕霆(Brendan),Brendan因為靚仔又趣緻,深得一眾「胡說八道會」嘅契媽sss歡心,班契媽sss仲不時相約去探Brendan(新聞連結: https://bit.ly/2PkAALy )。



Brendan咁得意,又點只得契媽sss錫,今日杏兒就係IG post咗張Brendan帶住鑽石戒指嘅肉手,寫住:「A jewelry client made a baby ring for Brendan, it is sooo precious and sooo cute.(一位珠寶客戶幫Brendan造的戒指,它非常珍貴且可愛。 )」,似乎呢隻戒指係有珠寶商送俾佢囝囝,雖然照比例計粒鑽石就應該唔係好大粒,但戴喺Brendan隻肥嘟嘟肉手度又真係超級得意,睇見都想咬一啖。



Brendan得到大家嘅愛錫,做阿媽嘅應該開心先係,但杏兒就就似乎有啲掙扎,皆因佢寫住:「Should I leave it for his first girlfriend, his future wife or myself?(我應該把它留給他的第一個女朋友,未來的妻子還是我自己?)」而且仲tag埋佢老公李乘德,似乎呢位阿媽為戒指嘅最終落入邊個手而苦惱。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(IG圖片)  胡杏兒一家三口(IG圖片) 胡杏兒一家三口(IG圖片)
  Brendan隻手仔肥嘟嘟,好得意(IG圖片)

Brendan隻手仔肥嘟嘟,好得意(IG圖片)
 「胡說八道」契媽sss(IG圖片)

「胡說八道」契媽sss(IG圖片)

鍾意就快D Share啦!