掃呢頁CODE去手機

2018年8月19日 星期日

意甲:【有片】C朗識鐵襠功?撞到對方門將休克 __,C朗,基斯坦奴朗拿度,

(法新社圖片)全場精華:https://bit.ly/2L4HSk0 C朗在意甲處子戰雖然冇波入,但都唔係冇作為,仲因為表現過於勇猛,一次衝撞中撞到對 ...


(法新社圖片)


全場精華:https://bit.ly/2L4HSk0 

C朗在意甲處子戰雖然冇波入,但都唔係冇作為,仲因為表現過於勇猛,一次衝撞中撞到對方門將一度休克,情況驚險。

賽事進行到85分鐘,雙方踢成2比2平手,由於時間無多,祖雲達斯瘋狂搶攻,在一次左路攻勢,C朗衝門與對方門將蘇蘭天奴相撞,讓隊友文迪蘇傑獲得門前頭槌攻門機會,皮球被對方後衞大腳清走,但使用門線科技確認,皮球越過白界,但可惜其後球證使用VAR證實C朗之前犯手球,入球無效。

在爭議入球期間,被撞倒的蘇蘭天奴伏在地上,失去知覺,隊友立即上前拍打其面部,幸好蘇蘭天奴立即轉醒,沒有生命危險,不過蘇蘭天奴亦無法繼續作賽,被換離場。細看圖片,原來蘇蘭奴天撞埋去C朗褲襠當中,然後暈倒,莫非C朗身負「鐵襠功」?

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 

Follow東網體育IG一齊撐本地運動員!

http://bit.ly/2EYxoRh 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!