網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月8日 星期三

岑日珈:C1:岑日珈抗躁鬱症9年回勇攻日 __,岑日珈,

搣脂25磅踩TGC舞台!與盧凱彤同樣患有躁鬱症的藝人岑日珈,經過長達9年的治療,病情曾經陷入嚴重邊緣,持續失眠兼暴食,導致全身腫脹被誤以為有喜,如今搣 ...


搣脂25磅踩TGC舞台!


與盧凱彤同樣患有躁鬱症的藝人岑日珈,經過長達9年的治療,病情曾經陷入嚴重邊緣,持續失眠兼暴食,導致全身腫脹被誤以為有喜,如今搣甩25磅肥肉,病情好轉,更將出戰日本, 化身Tokyo Girl去行騷圓夢。

年前因為躁鬱症暴肥近30磅的岑日珈(Angie),停工接近一年,日前黃昏見她着上小背心熱褲在海濱公園跑步,又壓腿又扭腰,身形明顯消瘦了。據知她用了三個月時間減掉25磅,病情亦受控制,故發奮追回寶貴光陰,正重新出發的她月底將踏上日本天橋為TGC(Tokyo Girls Collection)行騷。

15歲開始患焦慮及強迫症的她,經學校社工轉介到政府醫院睇精神科,昨日她受訪說:「嗰時返學行到半路,我會跑返屋企睇吓閂咗水喉未,所以嗰時成日遲到,好影響學業,就算喺屋企每晚都會重複檢查啲窗閂好未,嗰時屋企幾百呎,一眼睇晒,但我最嚴重可以重複做廿幾次。」由那時開始,她便需要服藥治療。

失眠喪食暴肥

初時病情只屬輕微的她,於2016年惡化至嚴重程度,當時她覺得好迷失,長期失眠:「抑鬱症測試後,醫生話我係躁鬱症,成日鑽牛角尖,完全『放啤』自己,人到咗極限,想瞓但瞓唔到,個人好攰,個腦不停轉,係好辛苦,嗰時試過醫生畀我嘅一排藥,我一次過食晒,我冇諗過傷害自己,仲會喪食好似開大食會咁,但其實我係斷片唔知,嗰段時間我會匿埋屋企,唔想換衫、三、四日唔洗頭,總之好懶。」

「生咗個仔!」

其體重最「頂磅」時達135磅,曾多次被誤以為「大肚」,她說:「嗰時我成日去食海鮮,瘦番後有次個夥計問我:『你生咗啦?』我同媽咪笑到暈,仲呃佢話:『係呀,生咗個仔!』每次我去買護膚品,啲售貨員就話唔係咁適合大肚婆,嗰刻我突然間醒咗,點解咁簡單自己嘅身形都做唔好,可能個天安排我反省,覺得自己浪費咗一年時間,我開始積極做運動同食菜、雞胸肉,之前醫生話我好咗好多,其實除咗睇醫生同食藥,情緒病好靠個人意志。」

對於有機會到日本行騷,她坦言好開心能圓夢,知道繼Angelababy及周秀娜後,已經有7年沒有香港藝人做代表行騷,她說:「我依家110磅,但希望再減多10磅,我知日本揀人都幾嚴格,早喺半年前已經搞,第一關過咗唔代表就得,等嘅時候都好緊張,喺中學時好崇拜日本潮流,有機會行TGC覺得好有成功感。」身高1米70的她自稱42吋長腿是今次獲勝優點。

更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

http://orientaldaily.on.cc/


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!