掃呢頁CODE去手機

2018年8月19日 星期日

【未聽過細佬拍拖 】陳百強兄長親證 張國榮曾探望昏迷Danny __,張國榮,陳百強,

今年是Danny陳百強六十歲冥壽,他離開時,才三十五歲。他的家境確是相當不俗,父親陳鵬飛經營鐘錶生意,但Danny從不靠父蔭。所以,如果報道寫Dann ...


今年是Danny陳百強六十歲冥壽,他離開時,才三十五歲。

他的家境確是相當不俗,父親陳鵬飛經營鐘錶生意,但Danny從不靠父蔭。所以,如果報道寫Danny是「富家公子」的話,他定必大動肝火。

Danny生前一直覺得,爸爸不在乎他,不欣賞他,他也沒享受過爸爸的錢,也沒問過爸爸要錢。父母緣薄,令Danny耿耿於懷,覺得孤獨,覺得沒人疼。好友何超瓊曾說:「佢個人係要錫佢嘅,佢就好似一個大朋友咁,所以若果要做佢朋友嘅話,一定要錫佢。」

Danny身邊確是不乏漂亮的女伴,也是好友的感情顧問,但拍拖經驗很少——他曾以「健全嘅失敗者」形容自己:「成三十歲喇,仲係寡佬一名,仲未曾試過談戀愛。有時夜闌人靜,都幾多思索。咁點解會咁呢?我啲朋友話,Danny你梗係太過挑剔喇,左挑右剔咁,卒之揀唔到。但我自己覺得,我已經根本……由高水準嘅要求減到低咗好多,但係好可惜仲未出現身旁嘅伴侶。」

同父異母的大哥陳百靈,最近接受《舊日的足跡》車淑梅訪問,也說從未聽過弟弟拍拖。他的紅顏知己如鍾楚紅、張曼玉、梅艷芳都當他是弟弟;至於和翁靜晶的傳聞,陳百靈說他也只是從報章看到,從來沒見過。

為Danny寫出《愛沒有不對》的唐書琛,一直難忘合作的那一天。她說:「我哋約喺唱片公司見面,我坐喺梳化等佢,陳百強拎住一張女仔相『飛』入嚟,坐喺我身邊,黐住我,要我睇嗰張相。上面係一個佢好鍾意嘅女仔。佢問我意見,問我靚唔靚,表白咗好多內心感情。」

後來,Danny寫了一首Melody,要唐書琛為他寫出心中那份愛,唐書琛說:「當然我都有加鹽加醋,嗰個係圈外人……不過,佢就係一個咁樣,隨緣隨性又熱情嘅人。」

訪問中,陳百靈也無可避免地,談到張國榮。

「其實阿強同張國榮係好朋友,我見過佢哋喺麗晶一齊飲下午茶。佢哋之間應該冇乜嘢猜忌,嗰啲都只係外間嘅傳聞。阿強昏迷期間,張國榮都會嚟探佢。」


鍾意就快D Share啦!