掃呢頁CODE去手機

2018年8月9日 星期四

余德丞(Dickson):余德丞昏迷入ICU 麥明詩:為佢祈禱 __,余德丞,麥明詩,

大家都好擔心!現年28歲的無綫電視藝員余德丞(Dickson),昨晚踢波疑身體不適在場外突然暈倒,送往瑪麗醫院搶救,現正於ICU留醫。跟Dickson ...


大家都好擔心!


現年28歲的無綫電視藝員余德丞(Dickson),昨晚踢波疑身體不適在場外突然暈倒,送往瑪麗醫院搶救,現正於ICU留醫。跟Dickson傳過緋聞的麥明詩得知對方出後說:「尋日先喺《殺手》見過佢,希望佢大步檻過,其他唔回應該太多,始終係佢私人事,希望大家畀多啲空間佢同佢家人,我會繼續為佢祈禱。」

正與余德丞拍攝《鐵探》的蔡思貝更被消息嚇親:「我尋日晏晝先同佢Voice Message,佢把聲都好精神,呢件事發生真好好愕然,三哥(苗僑偉)亦喺Group度問Dickson ok嗎?我都嚇一嚇,我即刻Send Message問Dickson,當然佢冇覆我……應該係熱得滯中暑啦,佢平時都好精神,希望佢快啲冇事!」思貝又表示今日稍後時間會去醫院探望。

江嘉敏亦擔心對方說:「我都係剛剛知,因為我哋《危城》成班演員有個Group,有同事Send消息出嚟都呆一呆,起初以為有人整蠱,原來真係幾嚴重!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!