掃呢頁CODE去手機

2018年8月23日 星期四

「E Cup沙律」張沛樂遭男藝人「鹹豬胸」 __,張沛樂,

擁有33E魔鬼身材的沙律,坦言有不少機會,但也有不快事。
「ECup沙律」張沛樂遭男藝人「鹹豬胸」擁有33E索爆身材的女藝人「沙律」張沛樂,向來是不少男士的幻想對象,胸前偉大為她帶來工作機會,但亦多次引來鹹豬 ...


「E Cup沙律」張沛樂遭男藝人「鹹豬胸」

擁有33E索爆身材的女藝人「沙律」張沛樂,向來是不少男士的幻想對象,胸前偉大為她帶來工作機會,但亦多次引來鹹豬手,令她不勝其煩,當中更曾有圈中人借試戲為名,突然向她攬頸撞胸,令沙律驚覺有人乘機抽水。

「沙律」張沛樂擁有33E、23、34.5火辣身材,年前因拍攝旅遊片穿泳衣出鏡,炸爆全港宅男眼球!網上擁有十萬粉絲大軍的她今年工作多多,拍廣告、出寫真遊記、教健身又組女子電競隊,並接拍多部電影,雖然戲份未算太重,但總算有機會發揮演技。日前她穿上泳衣接受專訪,舉手投足散發性感魅力,她直言驕人身材有助演藝圈發展,但亦有不少煩惱!

當時不懂反應

近日圈中有傳她被男藝人借故抽水,問到有否其事?她沉思一會後,道出曾與一名男藝人合作,對方突然主動加擁抱戲,雙手環抱其頸部並以上身撞胸,但她當時不懂反應:「可能佢過分投入,仲喺個角色度,令我有啲感覺唔舒服。(覺得有心博懵?)我覺得唔合理,如果劇情需要當然OK,但唔需要未Roll前突然話試戲,又冇知會我,就突然攬埋嚟。」

問到再見面會否尷尬?她說:「我唔會嘅,同一個圈始終有可能遇到,但下次合作會講清楚,應該問吓導演有冇需要加戲。(將來拍親熱戲會有陰影?)唔會,都有其他好專業嘅人,會講清楚手放邊,一Cut就鬆手。」

張沛樂
  • 張沛樂
沙律承認有男藝人以試戲為名,向她抽水。

  • 沙律承認有男藝人以試戲為名,向她抽水。

  • 放大圖片

  • 放大圖片

舊愛猴擒即刻分手

沙律不肯透露男方是誰,觀乎她入行後拍過不少網劇、電影及網上短片,跟她合作的男藝人為數不少,曾先後與梁漢文、林子聰、張建聲、陳安立及海鳴威等飾演情侶,拍攝安全套廣告跟男Model亦有床戲。而沙律近日在網上甫相,表示頻頻發怪夢導致睡得不好,未知是否因被抽水影響心情?

不僅圈內,她坦言身材突出經常引來「好色之士」,令她感困擾:「細個啲嗰陣有個男友,一拍拖就帶我去停車場意圖上下其手,嚇到我即刻分手,亦試過好多次喺街畀人起(月爭)撞胸,有次仲畀人連續兩次摸Pat,但因閉路電視拍唔到,報警都冇用。」

肥仔聰:我肚腩大難胸貼胸 梁漢文張建聲:冇身體接觸

跟沙律拍戲演過一對的林子聰(肥仔聰)表示做親密戲會先得到女方同意:「我哋拍之前有問搭膊頭得唔得,唔好就改拖手,總之會問清楚,唔會亂加戲。(怕成為嫌疑人?)冇諗過,胸貼胸?我肚腩比較大,要練吓縮肚先做到呢件事。」

曾跟沙律拍床戲的梁漢文說:「我同佢拍嗰場所謂床戲,只係意識上,其實拍時只有佢一個人瞓喺床度,我哋冇任何身體接觸o架。」張建聲指跟對方合作過《向西聞記》,但只得一場文戲,無身體接觸,並着對方若真的遇到不尊重的情況,應立即向導演及監製講。至於陳安立也直言冇親熱戲:「反而同其他女仔有親密戲,同沙律就冇身體接觸,都係眼神交代感情。」






鍾意就快D Share啦!