網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月15日 星期三

【許美靜Eason情何以堪】吳業坤翻唱《傾城》被譽:好聽過原唱 __,吳業坤,陳奕迅,Eason,

吳業坤最近少咗喺公仔箱出現,所以日前見《流行經典50年》有佢份,都幾期待,何況佢仲揀咗《傾城》嚟演唱。講真,其實佢都唱得唔錯,不過拎嚟同Eason比就 ...




吳業坤最近少咗喺公仔箱出現,所以日前見《流行經典50年》有佢份,都幾期待,何況佢仲揀咗《傾城》嚟演唱。講真,其實佢都唱得唔錯,不過拎嚟同Eason比就真係「算罷啦六師弟」。唔只咁,有啲網民仲讚得好誇張,真係睇見都O嘴:「坤哥係咁多集以嚟,上去唱得最好嘅一個」、「好聽過原唱」、「坤哥呢個版本最有層次、最有感情」。

《傾城》嚟講,原唱係許美靜必定係最經典。不過,話晒已經係1997年嘅事,五十年不變嘅香港都變咗好多,後生仔女唔識呢首歌唔出奇,但就因為陳奕迅翻唱,令更多人重新認識《傾城》,亦被譽為最有代表性嘅版本。

或者真係世代變遷啦,估唔到坤哥唱《傾城》都可以被指係「好聽過原唱」、「最有層次感情」,只能夠話認真便輸了。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!