掃呢頁CODE去手機

2018年8月4日 星期六

開公司益自己人 Eason簽郭偉亮 __,郭偉亮,Eric Kwok,陳奕迅,Eason,

■Eason(左)非常欣賞郭偉亮,大讚是香港男歌手top5。
■Eason(左)非常欣賞郭偉亮,大讚是香港男歌手top5。陳奕迅(Eason)昨日在尖沙嘴洲際酒店舉行續約環球唱片記者會,同時宣佈其EASMusic ...


陳奕迅(Eason)昨日在尖沙嘴洲際酒店舉行續約環球唱片記者會,同時宣佈其EAS Music簽約郭偉亮(Eric Kwok)成旗下首位藝人,郭偉亮也加盟環球,二人齊齊簽約,盧凱彤、李幸倪等現身撐場。

Eason獲大會送上歷年環球發行的唱片封面金箔拼成的「金唱片相框」,他說:「寶麗金(環球前身)歌手嘅碟,譚詠麟、張學友、陳慧嫻甚至鄭嘉穎我都有買。」司儀鄭丹瑞即抵死問Eason「甚至」是甚麼意思?Eason解釋:「因為當時鄭嘉穎係新人,冇人識,我都會買碟支持。」



■Eason開心切蛋糕,補祝上月底的生日。 ■Eason開心切蛋糕,補祝上月底的生日。

「好有才華」

問到Eason為何揀簽郭偉亮?他說:「佢係我心目中香港樂壇男歌手top5,非常欣賞佢,好有才華。」兩人合作沒有包薪,Eason說:「我有咁嘅責任,佢有老婆,有仔女,指啲狗,錢唔係最重要,但都有壓力,我為佢緊張,希望喺行業上面能夠做到好嘅質素。」郭偉亮又笑指Eason簽他是幫朋友:「Eason覺得同我一齊嘅信念好相似,佢嘅團隊好能幹,經理人又犀利。」

採訪:張俊銘 

攝影:陳慧安




鍾意就快D Share啦!