掃呢頁CODE去手機

2018年8月14日 星期二

瘋狂fans日日mon實行蹤 泳兒同男友開心share __,泳兒,

瘋狂fans日日mon實行蹤泳兒同男友開心share日前,歌手泳兒(Vincy)到馬鞍山出席「沙田警區『半邊天』計劃開展禮」,計劃係同區內婦女組織合作 ...


  • 瘋狂fans日日mon實行蹤 泳兒同男友開心share


  • 日前,歌手泳兒(Vincy)到馬鞍山出席「沙田警區『半邊天』計劃開展禮」,計劃係同區內婦女組織合作,防止和及早介入家暴事件、兒童犯罪、網上情緣等騙案。

    活動上,Vincy 除咗唱出由張佳添作曲嘅計劃主題曲《預留位置》,對於網上情緣騙案,Vincy話:「而家科技發達,好多生活日常、習慣都改變,就連男女朋友,都可以通過網上認識,所以認識一個人,最實際都係面對面直接對話,同埋老生常談一句,要帶眼識人。」Vincy自言冇遇過網上騙案,不過佢既社交平台,間唔時都會收到古靈精怪既inbox message,Vincy笑說:「比較普遍嘅就係問我電話號碼幾多號;另外,有一個印象特別深刻,就係佢每朝早、中午同夜晚都會同我講早晨午安同埋早抖,出event佢就會話我喺邊度見到你,又知我喺邊整頭同上落車,有時仲會send相俾我睇,對我嘅行蹤清楚過我自己,但我從來冇見過佢真身,哈哈 !」聽落都有少少驚。咁有冇同男友講?Vincy就話:「我會叫埋佢過來一齊睇,開心share,哈哈,可能佢係比較瘋狂咗少少,但我都好多謝佢咁支持我。」

    立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

    按此連結:http://bit.ly/next28app

    鍾意就快D Share啦!