掃呢頁CODE去手機

2018年8月3日 星期五

英超Fever:【曼聯好亂】搵馬迪爾換保定 拜仁唔肯要 __,曼聯,

(互聯網)轉會市場即將完結,曼聯做緊最後衝刺,領隊莫連奴希望可以簽到新中堅。寸王一向鐘意簽星,繼哈利馬古尼、艾達韋列特之後,莫連奴已將最新目標,鎖定拜 ...


(互聯網)


轉會市場即將完結,曼聯做緊最後衝刺,領隊莫連奴希望可以簽到新中堅。寸王一向鐘意簽星,繼哈利馬古尼、艾達韋列特之後,莫連奴已將最新目標,鎖定拜仁慕尼黑中堅謝路美保定。據外媒指拜仁唔介意出售呢名德國國腳,只要收到5500萬鎊就會放人,曼聯方面希望搵安東尼馬迪爾直接交換,但拜仁高層路美尼加就公開表示,對馬迪爾毫無興趣。即係同曼聯講,你畀錢我就得㗎喇。

曼聯於轉會市場一向闊綽,不過今個夏天動作極少,而現時轉會市場已經瘋狂,英格蘭新貴哈利馬古尼身價高達7500萬鎊,艾達韋列特亦被熱刺標價達6000萬鎊,紅魔鬼高層都嫌貴唔肯行動,寸王唯有轉移目標。

謝路美保定屬拜仁及德國國家隊必然正選,但佢今年已29歲,近年表現大不如前,故拜仁唔介意將佢放走,非星不買嘅寸王,對保定有興趣唔奇。莫連奴現時同馬迪爾關係水火不容,故希望同拜仁以一換一。

不過路美尼加公開表示,球會根本冇諗過要馬迪爾:「拜仁有列貝利、洛賓、京士利高文等翼鋒,所以冇簽馬迪爾嘅必要。」馬迪爾被曼聯標價7000萬鎊,但似乎真係有價冇市,曼聯要簽保定,睇嚟要明碼實價科水。

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!