掃呢頁CODE去手機

2018年8月11日 星期六

黃子華:篤中心聲!子華金句勁加Fun __,子華,黃子華,

相信好多人都對子華神啲金句好熟悉!子華神啲抵死金句令人心情放鬆,其實歷年都有唔少藝人曾經拋出經典金句,為大家帶嚟無限歡樂,如果懂得活學活用,更可以將金 ...


相信好多人都對子華神啲金句好熟悉!


子華神啲抵死金句令人心情放鬆,其實歷年都有唔少藝人曾經拋出經典金句,為大家帶嚟無限歡樂,如果懂得活學活用,更可以將金句加「Fun」,家陣啲打工仔壓力咁大,不如就將金句用喺呢班打工仔身上,道出「打工仔血淚史」,亦可藉此同大家一齊重溫呢啲經典語錄。

洪朝豐:「一隻手指捽死佢!」

出處:2000年,洪朝豐與年長6年的寶詠琴相戀,可惜戀情只維持不足一年便分手,之後洪朝豐經常對舊愛針鋒相對,其中就拋下過這個金句。

蔡楓華:「剎那光輝唔代表永恒!」

出處:蔡楓華於1985年《勁歌金曲》季選,得知張國榮奪獎時,突拋出這句說話,連當時的另一位司儀盧敏儀都打個突,之後蔡楓華事業一落千丈,在娛圈浮浮沉沉。

活學活用:依家唔少公司都喜歡捽下屬交數,有啲上司嘅氣焰同嘴臉直頭就係用表情話畀你聽,佢可以用一隻手指捽死你…不過打工仔唔使Unhappy,只要記得蔡楓華嘅另一金句「剎那光輝唔代表永恒!」有風駛盡𢃇,都唔慌會有Happy Ending!

黃子華:「若要人不知,唔好太低B」

出處:2004年黃子華、蔡少芬主演無綫劇《棟篤神探》,子華所飾演嘅莫作棟金句多籮籮,角色討好,最終更因觀眾不喜歡悲劇收場,而要重拍一個開心結局版,氹番大家開心!

活學活用:辦公室冇嘢多、是非多,亦有啲三姑六婆喜歡講秘密,但其實所謂嘅秘密話就話講畀你一個人知,其實就全世界都知,之後又話係你洩漏風聲,相當Crazy!所以當有人同你講「我有個秘密要同你講,但你唔好講畀人知呀」嘅時候,你不如直接同佢講番子華呢句「若要人不知,唔好太低B」,秘密留番同個樹㝫講就得喇。

章小蕙:「飯可以唔食,衫唔可以唔買!」

出處:愛衫如命的章子蕙,接受傳媒訪問時道出自己對買衫的澎湃熱情,有指當年她每季都會豪花卅萬置裝。

古巨基:「我真係好鍾意好鍾意唱歌!」

出處:基仔於2004年叱咤頒獎禮上奪得樂壇男歌手金獎時,爆喊感謝經理人,並道出自己的心聲。

活學活用:當年章小蕙呢句説話曾經惹來不少劣評,之不過,但其實只要用喺啱嘅地方,就好似Fashion Buyer向老細咁講嘅話,老細一定加你人工。同樣道理,一個歌手,喊住同全世界講:「我真係好鐘意唱歌!」同樣都係攞晒分,令人印象深刻,再簡單啲講,向老闆帶出「我好愛我份工」就實冇死,學《巾幗梟雄》嘅柴九話齋「人生有幾多個十年!」上司同下屬有時都幾似夫妻相處,你氹我,我又氹吓你,咪又過一日囉,最緊要開心!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!