掃呢頁CODE去手機

2018年8月3日 星期五

簡淑兒@少女標本:畀渣男Hurt到爆!簡淑兒拍拖成日玩失蹤 __,渣男,簡淑兒,

要好好保護自己呀!藝人簡淑兒(Jessica)正在拍無綫劇《C9特工》,劇中她飾演一位完美女神,被朱敏瀚飾演的「廢青」追求。但她覺得這個女神太過無懈可 ...


要好好保護自己呀!


藝人簡淑兒(Jessica)正在拍無綫劇《C9特工》,劇中她飾演一位完美女神,被朱敏瀚飾演的「廢青」追求。但她覺得這個女神太過無懈可擊,很難演。

前男友嫌棄

拍過四次拖的她,在過往的男友心目中都不是女神,她說:「覺得呢個世界係冇呢個人(女神)存在,冇乜人做到女神,我好多缺點,大頭蝦、硬頸,又唔夠小鳥依人,之前嘅男友投訴過我太獨立兼成日玩失蹤,我一做嘢就好投入,會幾個鐘頭唔睇電話,有時同朋友出去,我都唔會睇電話,覺得要尊重朋友,正如我唔鍾意朋友同我一齊時成日睇住電話一樣,搵唔到我,就畀人感覺失蹤,要男朋友體諒。」她更對數字完全不能上心,男友的中文名和電話號碼也記不入腦,最誇張一次是試過忘記當時男友的生日,遲了三天才為對方慶祝,令對方大惑不解。

想同男友共患難

劇中她被「廢青」朱敏瀚追求,現實中無事業無錢的男人若向她追求,可會接受?她說:「我接受到男仔未有事業,但係接受唔到無上進心,搵唔到錢同無能力搵錢係兩樣嘢,好多人要時間建立事業,窮唔緊要,窮得嚟要有上進心,我可以喺身邊支持,陪你捱過,但如果連上進心都無,呢啲接受唔到。」她續說:「記得有人同我講過,你同一個人經歷成長,好過你喺佢成長咗之後先識得佢,無為佢付出過,無同佢捱過,感情係無咁深厚。」不過笑言陪着成長的過程定會好痛苦:「好彩我仲有能力照顧自己。」

拒絕與圈內人拍拖

透露現時單身的Jessica,承認有人追,是圈外人,她覺得與圈外人拍拖是很難,但更不喜歡與圈內人拍拖,她説:「首先圈外人好難接受我嘅工作時間,之前朋友話我係一個幾難愛嘅人,意思係同我拍拖要接受我好多嘢,要接受我同其他異性有親熱戲,呢個都唔係個個男仔接受到,出街唔可以太高調,佢又會變咗半個公眾人物,預咗畀人起底。雖然圈內人係會容易體諒啲,但我唔鍾意娛樂圈嘅男仔,覺得佢哋比較自戀,兩個都係藝人,太高調,自己唔係咁鍾意。」(有冇圈內人追過你?)咁又冇,自己唔會畀Signal人哋,收工就收工,不過好多男仔初初識我時,會幾驚我,佢哋話我唔講嘢個樣好Cool,寸寸地,識咗我之後先知道我係儍嘅。」

拍拖一定要父母接受

她說喜歡暖男系、好脾氣的男仔,揚言拍拖先要過父母一關:「呢個一定,因為我好緊張屋企,父母唔喺香港,唔想佢哋隔個海嚟擔心我,依家擔心我無拖拍,唔想我拍拖都擔心,想佢哋見到我拍拖係安心,我就開心。」曾試過知道父母不喜歡她另一半,令她不敢帶男友見家長,但已有預感遲早分手。

被初戀男友劈腿

近日忙於宣傳新歌《謝謝你傷過我》,坦言是自己的戀愛真經歷,由識於微時的鄺俊宇作曲和填詞,她說:「佢成日覺得我畀到人治療情傷嘅感覺,所以搵我唱,可能覺得我鍾意笑,望住我就開心番,希望我唱得出治療人心嘅效果。佢初初問我改呢個歌名好唔好,我聽落覺得歌名好似有啲說話,好似同前度講:『好多謝你傷過我』,我真係有講過類似嘅說話,當時發覺初戀男友劈腿,仲唔止一個,就係呢個男仔令我成長咗好多,一夜成長。」

髮型:Daniel Cheng @ Salon Amarone

場地:The Stadium

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!