掃呢頁CODE去手機

2018年8月9日 星期四

【余德丞入ICU】余媽媽蔡思貝到院探望 親友情緒未見激動望Dickson無大礙 __,余德丞,蔡思貝,

大台藝人余德丞踢波後昏迷入ICU,大批記者守候在醫院,期間有唔少Dickson嘅親朋好友現身探望,包括余媽媽及圈中好友蔡思貝等,而余媽媽在ICU門外撳 ...




大台藝人余德丞踢波後昏迷入ICU,大批記者守候在醫院,期間有唔少Dickson嘅親朋好友現身探望,包括余媽媽及圈中好友蔡思貝等,而余媽媽在ICU門外撳門鐘時,護士指未到探病時間,余媽媽回應:「醫生叫我嚟。」

至於Dickson實際情,曾有傳佢已醒返,但消息未經證實。不過,現場見到院探望嘅親朋好友,其神情面容雖然擔心、緊張,但未有激動嘅情緒,相信Dickson情況並不太壞。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app



鍾意就快D Share啦!