掃呢頁CODE去手機

2018年8月13日 星期一

余德丞昏迷:【已轉病房?】余德丞媽咪冇去ICU探阿仔 __,余德丞,

今日唔見余媽媽探病,唔通余德丞(右)已轉病房?藝人余德丞(Dickson)日前踢波暈倒,被送入瑪麗醫院的深切治療部(ICU),昨日他已能進食及交談。連 ...


今日唔見余媽媽探病,唔通余德丞(右)已轉病房?


藝人余德丞(Dickson)日前踢波暈倒,被送入瑪麗醫院的深切治療部(ICU),昨日他已能進食及交談。連日來奔波醫院的余媽媽,在今日中午探病時段未見現身ICU。

約十二時五十分,一名姓黃的男子拿着寫滿打氣說話的足球到ICU門外。他表示並非Dickson朋友,只是代老闆送上打氣足球給對方。見他跟ICU內的醫護人員傾了幾句,但未有入內便離開。問他為何未有入內?Dickson是否已轉病房?他支吾以對:「唔畀探,可能過咗探病時間。(Dickson情況點?)身體好好,等佢屋企人再公布」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!