掃呢頁CODE去手機

2018年8月9日 星期四

【余德丞入ICU】big big channel直播醫院情況 網民鬧:為收視可以去到幾盡 __,余德丞,big big channel,

為了解余德丞最新情況,醫院現場除了有大批記者守候,就連TVB旗下嘅bigbigchannel亦喺現場進行直播。不過對於bigbigchannel直播之 ...




為了解余德丞最新情況,醫院現場除了有大批記者守候,就連TVB旗下嘅big big channel亦喺現場進行直播。

不過對於big big channel直播之舉,唔少網民都批評:「全年無休,入ICU都照做節目」、「為收視可以去到幾盡?」「呃到幾多like?」「探佢再加植入式廣告」等等。有人甚至攞當年大台探訪劉家輝中風的事嚟講,話遲啲都會咁樣送返隻TVBuddy俾余德丞。

持平啲講,其實大家都好關心Dickson的最新情況,「醒返未呀」、「醫生點講」等等,直播消息都係想讓大家了解佢嘅最新狀況。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app



鍾意就快D Share啦!