掃呢頁CODE去手機

2018年8月4日 星期六

【突放閃光彈】ig罕有貼富商男友合照 陳庭欣準備嫁? __,庭欣,陳庭欣,

(ig圖片)
陳庭欣(Toby)喺今年6月被爆狠撇「有米大狀」唐偉倫(Warren)後,極速戀上身家億聲億嘅彩豐行老闆楊振源(Benny),之不過Benny本身亦有 ...


陳庭欣(Toby)喺今年6月被爆狠撇「有米大狀」唐偉倫(Warren)後,極速戀上身家億聲億嘅彩豐行老闆楊振源(Benny),之不過Benny本身亦有正印劉依靜,結果陳庭欣被指做第三者,呢段關係真係好複雜。

事後Toby話自己食死貓,過去嘅感情好清楚咁劃上句號,佢仲承認同Benny交往中,大家都係單身後開始,o依家相處得好開心(新聞連結: https://bit.ly/2LDHfyO )

一直都好低調處理戀情嘅Toby,今日凌晨突然喺ig放閃,罕有咁晒咗一張同Benny嘅合照,之後仲留言話:「這是一張我很喜愛的照片,因為我倆的笑容,同樣真摯,#人生中第一次放閃 #原來係咁嘅 #多謝今晚所有關心我同問候過我嘅朋友!」

唔知係咪事出太突然,有唔少網民留言問佢係咪好事近,仲話戥佢開心,希望佢永遠幸福喎!

Toby今日回覆傳媒話:「其實冇咩特別,因為噚晚去仁濟event,見到太多舊朋友,好多好耐都冇見,佢哋都好關心同問起我嘅近況。唔想一班自己認識多年嘅朋友要睇報章雜誌去知我近況,最慘睇完又唔係事實嘅全部,所以我自己響Ig facebook share吓,謝謝。冇受任何刺激,冇其他特別原因,不過好多謝大家!」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

(ig圖片) Toby好罕有咁喺ig放閃!(ig截圖) Toby好罕有咁喺ig放閃!(ig截圖)
陳庭欣一直都好低調處理戀情,反而曬身材就毫不吝嗇。(ig圖片)

陳庭欣一直都好低調處理戀情,反而曬身材就毫不吝嗇。(ig圖片)

鍾意就快D Share啦!