掃呢頁CODE去手機

2018年8月1日 星期三

黃美棋:黃美棋率女晒比堅尼 何佩瑜畀仔玩 __,黃美棋,Jeana,何佩瑜,

一齊晒身材!藝人何浩文、溫家偉、譚永浩、翟威廉、林秀怡、何佩瑜、黃美棋等有份拍攝的無綫節目《大玩特玩消暑篇》將於8月12日晚播出第三集。眾人於江門拍攝 ...


一齊晒身材!


藝人何浩文、溫家偉、譚永浩、翟威廉、林秀怡、何佩瑜、黃美棋等有份拍攝的無綫節目《大玩特玩消暑篇》將於8月12日晚播出第三集。眾人於江門拍攝,當然不乏水着落水環節,眾女大晒好身材,大隻的男士們亦晒肌,淨係睇張大合照都有睇頭。不過,拍攝期間,都有不少笑話,話說譚永浩當時染了一頭橙髮,不過當佢一落水時,啲頭髮係咁甩色,而其他人就全部着咗私伙嘅白色衫,搞到全部人嘅衫都橙色,大家仲搞笑話要佢賠。何佩瑜亦成日畀班「嘩鬼」男仔戲弄,何佩瑜指佢平時上水,都唔鍾意用梯,鍾意喺池邊自己上,不過當佢每次上水時,班男仔就會撳番佢落水,搞到佢三分鐘都上唔到水。

林秀怡亦大爆蝦碌嘢,她接受東網訪問時謂:「我哋每日一起身就游水,日日都比人推落水,其實都幾好玩,不過有次我哋分組要將件衫剪吓款式,自己設計,但我唔係好識剪,於是咪亂咁剪,點知自己剪爛埋條褲,仲要係新買嘅,不過好好彩冇剪親自己咋!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!