網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月1日 星期三

陳凱琳:陳凱琳忽然晒凸肚泳照:Junebaby __,凱琳,陳凱琳,

有暗示?待嫁新娘陳凱琳(Grace)將於8月12日同鄭嘉穎於峇里舉行婚禮,自7月28日喺Instagram正式公布婚訊後一直未有再更新社交網,不過今日 ...


有暗示?


待嫁新娘陳凱琳(Grace)將於8月12日同鄭嘉穎於峇里舉行婚禮,自7月28日喺Instagram正式公布婚訊後一直未有再更新社交網,不過今日8月第一天佢終於再蒲頭,仲上載一張肚凸凸泳照!

相中嘅佢坐喺沙灘中戴上太陽眼鏡,着上一件黑白色泳衣,不過隻手就有啲刻意遮肚,加上早前傳過佢有喜,而且佢仲tag住「junebaby」,咁啱佢又係6月出世,令網民都猜測佢係咪有好消息宣布!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!