掃呢頁CODE去手機

2018年8月11日 星期六

【女神產後失修】搶限量版lego氹老公 孫慧雪晒命:不要去羨慕! __,女神,孫慧雪,

齋睇個背脊,係咪認唔出佢係邊個呢?原來係發脹咗嘅雪雪女神。36歲嘅孫慧雪,憑住33c嘅驕人身材,被封為「大台咪神」。但自從做咗人阿媽之後,呢副咁索嘅b ...




齋睇個背脊,係咪認唔出佢係邊個呢?原來係發脹咗嘅雪雪女神。

36 歲嘅孫慧雪,憑住33c 嘅驕人身材,被封為「大台咪神」。但自從做咗人阿媽之後,呢副咁索嘅body 就ByeBye

早幾日雪雪就撇甩老公同B仔,約咗朋友去銅鑼灣買LEGO 。生完B未修身,但雪雪一於少理,吊帶短裙上陣,麒麟臂、象腿,一次過見晒光。佗B嗰陣,雪雪體重直線上升至160 磅。BB出世後,雪雪一直努力減磅,又紥肚,又做運動,不過似乎未見成效。

沿路雪雪時不時停低,擺返個女神pose Selfie 一下先。入到鋪頭,雪雪不知幾興奮,樣樣都拎黎睇。不過見佢拎住個電話係咁問人,睇黎都係送俾老公架喇!最後雪雪喺朋友撘路之下,成功買到呢盒有錢都未必買到嘅「百獸王」,盛惠$1699!梗係即場要影返張上po 上ig 晒命!雪雪仲留言叫大家:「不要去羨慕,不要去妒忌」喎!

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app



鍾意就快D Share啦!