網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月24日 星期五

薛家燕殺入MK 即場教街坊跳新版十字步 __,家燕,薛家燕,

家燕姐親自教授與她同齡的街坊阿娟跳十字步。
家燕姐親自教授與她同齡的街坊阿娟跳十字步。有薛家燕,就有「十字步」!薛家燕拍《皆大歡喜》時,與演員趁拍劇空檔跳出十字步,更成為她的icon。最近家燕姐 ...


有薛家燕,就有「十字步」!薛家燕拍《皆大歡喜》時,與演員趁拍劇空檔跳出十字步,更成為她的icon。最近家燕姐推出新歌《Captain Nancy》,邀郭富城御用排舞師Sunny Wong編排手勢代步法的「十字步2.0」。訪問當日,家燕姐出巡旺角,街坊圍攏要看她表演十字步,跟家燕姐同齡、68歲的阿娟提出訴求:「我返過中心,佢哋都有教『十字步』,但真係學極都唔識,可唔可以𠵱家教我?」家燕姐當然樂意將新版十字步傳承。

對於網友愛把家燕姐改圖,她說:「可能年輕人覺得我有親切感,以前有3千位小朋友做問卷,佢哋話鍾意爸爸係李嘉誠,媽咪係薛家燕,𠵱家小朋友大咗,我喺佢哋心目中係可以一齊玩。」




鍾意就快D Share啦!