掃呢頁CODE去手機

2018年8月8日 星期三

專程飛台北搵岩石拍MV Sammi :好壯麗又浪漫! __,Sammi,許冠傑,Sam,鄭秀文,

專程飛台北搵岩石拍MVSammi:好壯麗又浪漫!Sammi早前到赴台灣為新歌「千年如一日」拍攝MV,此行共去了兩個場景,其中一個景點是到名勝南雅奇岩, ...


  • 專程飛台北搵岩石拍MV Sammi :好壯麗又浪漫!


  • Sammi早前到赴台灣為新歌「千年如一日」拍攝MV,此行共去了兩個場景,其中一個景點是到名勝南雅奇岩,這裏是以特殊形狀的風化岩石聞名,由於想拍攝天空中的大自然感覺,所以拍了一個通宵,Sammi站在岩石上感受到星空下的有一種長久的感覺,Sammi說:「我哋今次去咗一個岩石灘拍,係一個有奇形怪狀嘅岩石,為咗採取天然嘅自然光,其實由早到晚都有拍,有等待晨光同埋magic hour,不過拍星空嘅感覺就要等到夜深,拍出來嘅效果好壯麗又浪漫,導演都做咗啲後期製作!」

    「千年如一日」這首歌的內容是講及一段千年愛情,Sammi說:「呢首歌主要講愛情關係,時間嘅長短不是問題,最重要係有愛,大家關係就有如千年如一日咁,唔會因時間耐咗就沖淡感情,大家擁抱住對愛嘅初衷,對愛最單純嘅感覺。」

    立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

    按此連結:http://bit.ly/next28app

    鍾意就快D Share啦!