網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月1日 星期三

江若琳被揶揄係第三者 Oscar貼文撐未婚妻 __,Oscar,江若琳,蕭潤邦,

■蕭潤邦和江若琳於年底舉行婚禮,早前已拍婚紗照。資料圖片
■蕭潤邦和江若琳於年底舉行婚禮,早前已拍婚紗照。資料圖片現年30歲的江若琳和37歲前組合Bliss成員、「生煎包王子」蕭潤邦(Oscar)相識11年, ...


現年30歲的江若琳和37歲前組合Bliss成員、「生煎包王子」蕭潤邦(Oscar)相識11年,直至去年才突然擦出火花,去年4月在Ig公開戀情。同年底Oscar求婚成功,於今年1月Oscar生日時公佈婚訊,近日二人忙於籌備12月23日的婚禮。



■昨日蕭潤邦在fb留言護未婚妻,否認江若琳是小三。 ■昨日蕭潤邦在fb留言護未婚妻,否認江若琳是小三。
■蕭潤邦對江若琳非常愛錫,更不惜打本送舖

■蕭潤邦對江若琳非常愛錫,更不惜打本送舖
■與舊愛Charmaine(右)拍拖多年的蕭潤邦,有指因江若琳介入而導致兩人分手。互聯網圖片

■與舊愛Charmaine(右)拍拖多年的蕭潤邦,有指因江若琳介入而導致兩人分手。互聯網圖片

保留親密照

昨日有周刊爆料指Oscar的空姐舊愛Charmaine在社交網控訴,指她跟Oscar拍拖4年並打算去年結婚,男方還買婚戒。可是前年年底Oscar和舊愛Charmaine去完泰國旅行後,因有拗撬導致婚訊變「分訊」,剛巧同一時間,江若琳和舊愛曹雲金分手。有指江若琳乘虛而入搶走Oscar,舊愛Charmaine的社交網仍保留昔日和Oscar的旅行相,甚至親密床照,還有一張「小三知難而退符」的相,舊愛Charmaine臨門嫁不成,矛頭直指江若琳是小三。

Oscar年初公佈婚訊時,發表愛的宣言:「有福同享,有難我擋!」作為未婚夫的Oscar,昨日立即「拆彈」,在社交網留言護未婚妻江若琳:「我計計數,如果同前女分手大半年再拍拖,而現在女友咁都算係小三的話,一個普通人都可能拍過好幾次拖,咁咪要計埋我前前女友、前前前女友……我現女友已經唔係小三咁少了。」江若琳則封嘴避談。



「佢都好無奈」

《蘋果》昨日聯絡Oscar,他補充謂:「新聞出咗嚟,我收到前度嘅電話,佢解釋話唔知發生乜嘢事,因為佢Ig係有時關、有時公開,可能咁啱俾人cap圖砌古仔,希望呢件事唔會影響佢工作,因為大部份啲相都係2014年,根本時間上都唔啱,佢都話好無奈,畢竟佢唔係圈中人,希望事件可以告一段落。」

採訪︰陳杰




鍾意就快D Share啦!