掃呢頁CODE去手機

2018年8月28日 星期二

【失婚欠債翻身變闊太】Race冇錢交租到住過億大屋 千萬搞賣樓App:我唔係晒命(足本版) __,Race,黃婉佩,

婚姻失敗?唔使驚!欠落屋企幾十萬?都有機會翻身嘅。唔信你睇下2R嘅細妹Race黃婉佩!她現已下嫁新加坡富商DavidLoh,住過億大屋,育有寶貝女好幸 ...




婚姻失敗?唔使驚!

欠落屋企幾十萬?都有機會翻身嘅。

唔信你睇下2R嘅細妹Race黃婉佩!

她現已下嫁新加坡富商David Loh,住過億大屋,育有寶貝女好幸福。初初同老公一齊,對方已經搵夠半退休,兩個坐私人飛機周圍旅行。玩足一年之後,Race話:「我唔係晒命,日日使錢邊個唔識?但做人要有意義。」於是她跟妹妹和友人豪擲過千萬搞賣樓App,真係非一般「勵志」。現在她天天返公司打理業務,又跟細妹周圍飛研究海外物業。

放工就返歸湊女,她有在ig晒自己間靚屋,常了泳池、健身室等標準上等人設備,還有三角琴及一個小舞台,事關她喜歡在家開party,會自己唱埋一份,開騷娛賓。

之前她在花園幫個女搞生日party,單是草地位置便有幾個籃球場大小。

其實未過「天堂一般嘅生活」之前,Race日子不易過。跟家姐Rosanne組成2R頭幾年,因為同經理人解約,加上入不敷支,搞到冇錢交租,試過一日三餐捱麵包,仲欠落爸爸幾十萬。

現嫁到好老公,雖然對方大她19年,與前妻有兩個十七、八歲嘅小朋友。但她表示老公待她如小公主,知她想食魚蛋粉,特別從香港拎返新加坡給她,非常體貼

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!