掃呢頁CODE去手機

2018年8月21日 星期二

【相請不如偶遇】甘比紅姑為Sammi慶祝生日 阿倫偷偷埋單請客 __,紅姑,鄭秀文,Sammi,譚詠麟,阿倫,許冠傑,Sam,甘比,鍾楚紅,

8月壽星喺餐廳偶遇,結果一齊祝,好熱鬧。(ig圖片)
噚日係Sammi鄭秀文46歲生日,日前Sammi約埋好姊妹甘比陳凱韻、鍾楚紅,喺餐廳食晚飯慶祝時,遇到大後日就68歲生日嘅譚詠麟都喺同一間餐廳食生日飯 ...


噚日係Sammi鄭秀文46歲生日,日前Sammi約埋好姊妹甘比陳凱韻、鍾楚紅,喺餐廳食晚飯慶祝時,遇到大後日就68歲生日嘅譚詠麟都喺同一間餐廳食生日飯,真係相請不如偶遇,兩位壽星同甘比、紅姑一齊拍片影相留念,Sammi同阿倫各捧一個蛋糕,仲多謝阿倫請食飯,偷偷幫佢哋埋單!Sammi喺IG留言:「嘻嘻!在餐廳巧遇校長,他提早慶祝生日,mi也是提早慶祝生日。於是.....我們交換了蛋糕吃。校長還請我們三個女人吃飯,偷偷埋了單啊!多謝校長。?? #難得的遇上 #緣份 #珍惜身邊對你好的人 #簡簡單單跟好朋友一起食飯就是最好最好的慶祝」

Sammi手上捧住係一個榴槤蛋糕,好精緻呀!3個好閨蜜一齊影合照,Sammi留言:「昨晚三個人簡單地慶慶祝,吃燒肉,由於mi要Keep fit 和保持聲帶for 明天的演出,只準自己吃了少許,但其實凡是好朋友好姊妹相聚,於我來說,吃相對來說只是其次,因為聊天和開心地聚在一起已經是我的美味主菜。估不到二人竟然準備了榴?蛋糕,感動啊!哈哈!忍不住吃了......(雖說我要keep fit.....??) 是夜,還遇上譚校長在同一餐廳,他請我們吃飯。嘻嘻!多謝譚校長。佢年年25歲,但mi明天就46歲了。時間過得真快,mi人生中最重視的三樣東西:家庭、朋友(好姊妹)、天父,都豐豐富富們在我生命裡面,好感恩了啊!不求什麼了,工作時儘力儘心,做完就放下。見朋友見姊妹的時候,最開心。#珍惜每份真心 #千年如一日嘅友誼 #低低BB開開心心」

原來Sammi嘅演出係同Fans聚會,佢亦有係ig分享照片,留言:「先感謝大家之前嘅祝福,祝福不嫌多,yeah!!冇咩求,但願身體健康。人人有工開,人人有飽飯食,生活中過關斬將,凡事心存喜樂。繼續 Creo en Mi, 相信自己。千年如一日,愛人愛己,世界和平,肥極唔肥.....#越來越重視生日 #珍惜生日」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

8月壽星喺餐廳偶遇,結果一齊祝,好熱鬧。(ig圖片) Sammi同阿倫一人捧住一個蛋糕同紅姑、甘比一齊慶祝。(ig圖片) Sammi同阿倫一人捧住一個蛋糕同紅姑、甘比一齊慶祝。(ig圖片)
Sammi同好姊妹紅姑、甘比食生日飯,個蛋糕好吸引喎!(ig圖片)

Sammi同好姊妹紅姑、甘比食生日飯,個蛋糕好吸引喎!(ig圖片)
同朋友慶祝完生日,Sammi就同fans慶祝。(ig圖片)

同朋友慶祝完生日,Sammi就同fans慶祝。(ig圖片)

鍾意就快D Share啦!