網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月8日 星期三

【果然係《特技人》】譚俊彥揸SJI3鬥車 下秒竟變咗架NC290出嚟 __,譚俊彥,Super Junior,SJ,

對於大台新劇《特技人》,唔少網民都評第一集就係大結局,因為「顛峰」已重組,大志(譚俊彥飾)亦成功飛車Missionaccomplished,之後24集 ...




對於大台新劇《特技人》,唔少網民都評第一集就係大結局,因為「顛峰」已重組,大志(譚俊彥飾)亦成功飛車Mission accomplished,之後24集可以唔使睇,因為9成都係4角關係感情線。

網民咁講不無道理架,據官方人物關係表顯示,May豬(朱晨麗飾)暗戀大志,但大志個前度女友沈卓盈會出現,而關楚耀對May豬有好感係對歡喜冤家,同時傅嘉莉就會追求關楚耀,不過關楚耀嘅童年好友胡諾言就對傅嘉莉不離不棄。

嘩!六個角色有咁錯綜複雜嘅感情網絡,用24集去交代都嫌唔夠,仲點講特技人呢?所以《特技人》首集,亦即係網民心中嘅「大結局」,有機會係最多特技、CG出現嘅一集。雖然啲火唔太真,但起碼架車炸完真係會凹會反肚,唔似之前《飛虎之潛行極戰》咁,架車炸到半空連轉幾圈,但下個鏡頭竟然係安然無恙、四平八穩咁停咗喺原地。

當然,大台出品唔多唔少都有啲甩轆情況嘅,就好似大志同May豬鬥車一幕,一直都係前者深色車SJI3、後者紅車JZ7358,點知鬥完後落車講兩句,大志架車唔只車牌唔一樣,仲成架外觀唔同晒添。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app
同一場賽車,譚俊彥明明揸緊車牌係SJI3嘅車。

落車前都仲見到車牌係SJI3。

點知下個鏡,車牌已經變成NC290。

網民評第一集就係大結局,因為「顛峰」已重組,大志亦成功飛車。

講真,飛車特技係幾吸引。

希望唔好俾網民批中,真係感情戲多過特技鏡頭。

難得終於有啲特別少少嘅題材。

撞車真係會撞凹架車,算係大台難得。

網民更指之後24集可以唔使睇,因為9成都係4角關係感情線。

之前《飛虎之潛行極戰》一樣有炸車戲。

但架車炸到半空翻體360度轉身。

最後竟然係安然無恙、四平八穩在原地。

鍾意就快D Share啦!